Logos Online System

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Logos Online System

Logos Online System

Instrukcja jest w trakcie aktualizacji i testów prosimy o wyrozumiałość.

Zawarta w tym dziale instrukcja wyjaśnia, do czego służą, w jaki sposób korzystać oraz jak odpowiednio skonfigurować dostępne funkcje i moduły Elaboro Online System. Daje również możliwość dodawania własnych komentarzy (do czego zachęcamy), jak również pozwala zapoznać się z komentarzami innych użytkowników. Warto do niej sięgać zawsze, gdy potrzebne są informacja na temat obsługi Elaboro Online System.

Instrukcję można rozszerzać poprzez komentarze i uwagi. Mamy nadzieję, że niedługo powstanie społeczność, która będzie aktywnie uczestniczyć w rozbudowie portalu.

Bardzo ważną funkcją jest Wyszukiwanie w witrynie (w stopce portalu) pozwala ona na szybkie znalezienie interesującego nas tematu.

każdy obrazek załączony do podstrony zawarty jest w załączniku, w którym można go obejrzeć w pełnej rozdzielczości.

Na początek

Przygotowaliśmy specjalnie dla rozpoczynających pracę z systemem Elaboro Online System zestaw porad i podstawowych informacji, można je przeczytać klikając na: Co dalej … 

Znaczna część instrukcji ma charakter odpowiedzi na często zadawanye pytania, warto zajrzeć do tej częsci instrukcji gdyż prawdopodobnie w pierwszej fazie pracy z systemem mogą tam Państwo znaleść  odpowiedzi na swoje pytania.

Co zrobić gdy jakaś funkcja w systemie nie działa.

Jedno z praw Marfiego mówi że nie ma programu bez błędów, nam także pomimo testów zdaża się je popełniać, jednak jedną z silniejszych stron firmy jest czas reakcji na problem, większość z uwag jeseśmy w stanie poprawić w ciągu 24 godzin.

Więc co zrobić gdy „coś” nie działa, lub jakaś funkcjonalność systemu działa źle, lub inaczej niż powinno : pierwszym krokiem powinna być aktualizacja programu. Jest duża szansa że twój problem został już rozwiązany.

Menu -> Prawa strona -> Aktualizuj program

Gdyby ten sposób nie pomógł, prosimy poszukać rozwiązania w niniejszej instrukcji. Jeśli rozwiązanie nie jest satysfakcjionujące lub go w ogóle nie ma, bardzo prosimy o kontakt z nami drogą mailową (najlepiej ze zrzutem ekranu). W przypadku, gdy problem jest „pilny” prosimy o kontakt przez komunikator (gg , skype)

Articles